Minä harkitsen jossain vaiheessa myyntiä.. mutta riippuu täysin siitä, saanko loputkin pelit siirretyksiä (toimivina) pc:lle.JOku 30% aikanaan siirrettiin, mutta iso osa jäi siirtämättä. Ja varsinkin omatekoiset ohjelmat (sisältää mm pilkkipelin kaikkein antiikkisimman version).Mulla on tällä hetkellä 2x c64, joista toinen on varmuudella toimiva. 2x levyasemia, joista toinen on varmuudella toimiva. Reservilaitteita en ole ikinä testannut, mutta kierrätyskeskuksesta aikanaan saatu "toimiva" tagilla varustettuna. Kasettiasemaa en ole koskaan kokeillutkaan. Ja joku voisi sanoa että on eri asia pelata pc:llä kuin c64:llä.. voihan se olla niinkin, mutta mulla on sellainen usb-porttiin tuleva boksi, johon saa c64 joystickit kiinni. Toimii emulaattorissa ihan just samalla tavalla kuin esikuvassaankin. Ja emussa saa vielä sen "ruudun tv-moodin" päälle, jolloin kuva näyttää kuvaputkitelkkarin kuvalta. Ja mikä parasta, pelitilanteet saa talletettua kaikissa peleissä, eikä ole aina pakko aloittaa alusta. Ja jos on jotain pakkoanimaatioita yms mitä pitää katsoa, niin voi pistää 1500% lisää vauhtia pelikoneeseen, niin ei tarvitse homehtua näiden parissa.