Chat

Kirjoittaja Aihe: Hossa  (Luettu 1705 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JuhaS14

• Profiili
    • Kalastus
    • Sähköposti
Hossa
« : Kesäkuu 08, 2006, 14:27:27 »
Minkäslainen toi Hossa on kalapaikkana? Onko niin hyvä kun mainostetaan?

Olemme Heinäkuun vikalla viikolla lähdössä pohjoisempaan kalaan: Kannattaako mennä tonne vai jonnekin muualle pohjoisessa?

Mites majoittuminen tuolla Hossasta? Mistä kantsii kysellä hyvätasoisia mökkejä & hinnat?

Entäs luvat? Hossassa useampi järvi, joki & lampi kuulemma, onko niille yhteinen lupa?

HAI

• Profiili
Vs: Hossa
« Vastaus #1 : Kesäkuu 08, 2006, 19:45:49 »
Jos ies joku joskus jossai jottai,vuan kun ei mittää muuta ku aena vuan.

HAI

• Profiili
« Vastaus #2 : Kesäkuu 08, 2006, 19:46:45 »
Luvat Villi Pohjola
Jos ies joku joskus jossai jottai,vuan kun ei mittää muuta ku aena vuan.

kaivo

• Vieras
« Vastaus #3 : Kesäkuu 08, 2006, 20:29:06 »

Haspeli

• Profiili
« Vastaus #4 : Kesäkuu 09, 2006, 00:38:10 »
Minkäslainen toi Hossa on kalapaikkana? Onko niin hyvä kun mainostetaan?
Ei todellakaan. Itse en ole saanut sieltä juuri mitään. Ja luvat maksaa ihan ihan liikaa.

Tarkempaa tietoa --> http://www.villipohjola.fi/item.asp?Section=3128&Item=388

Litu

• Profiili
« Vastaus #5 : Kesäkuu 22, 2006, 21:20:16 »
Hyvin hossasta saa ainaki kirjolohta tahnalla. Tahnaksi ihan sininen tai sini/puna/valkoinen taikka helteellä vauvanpaska. Sinistä tahnaa ei vaan suomesta tahdo saada. Muulla kuin tahnalla en juuri ole kokeillut. Muutaman kerran kesässä tuolla käyn.

J@NN3

• Profiili
« Vastaus #6 : Kesäkuu 23, 2006, 10:35:13 »
onhan tuo hossa ihan hyvä kalapaikka,mutta heinäkuussa niistä kirjolohi ja istutustaimen lammista ei saa kovinkaan hyvin...itse sain heinäkuusa viimevuonna vain 3 kirjolohta ja isi sai yhen taimenen...mut heinäkuussa kannatta mennaa kalastaan niistä järvistä joissa ei oo istutuskalaa,niistä saa sillo hyvin siikaa..kävin itsekkin viime viikolla hossassa ja sain hossanjoesta 2.5kg säynen ja 5 kg hauen..harvat sai sieltä taimenia mut sitte istutustaimenlammesta saatiin 5 taimenta...luvathan siellä hossassa ei oo kalliit eikä majotus, en nyt muista vain niitä hintoja..halpoja kuiteskin :-D

Rambo-Jonne

• Profiili
« Vastaus #7 : Kesäkuu 23, 2006, 10:59:04 »
onhan tuo hossa ihan hyvä kalapaikka,mutta heinäkuussa niistä kirjolohi ja istutustaimen lammista ei saa kovinkaan hyvin...itse sain heinäkuusa viimevuonna vain 3 kirjolohta ja isi sai yhen taimenen...mut heinäkuussa kannatta mennaa kalastaan niistä järvistä joissa ei oo istutuskalaa,niistä saa sillo hyvin siikaa..kävin itsekkin viime viikolla hossassa ja sain hossanjoesta 2.5kg säynen ja 5 kg hauen..harvat sai sieltä taimenia mut sitte istutustaimenlammesta saatiin 5 taimenta...luvathan siellä hossassa ei oo kalliit eikä majotus, en nyt muista vain niitä hintoja..halpoja kuiteskin :-D

Toi sun hauki kasvaa koko ajan, vaikka se on jo kuollu.  :-P
Mutta itse asiaan kaksi kertaa olen hossassa käynyt ja molemmilla kerroilla on punalihaista kalaa tullut, eikä ne luvatkaan oo mitään kalliita enään.
[Perca] 18:01: Suht kova jätkä saa olla että kiskoo väkäsen ulos ite.

J@NN3

• Profiili
« Vastaus #8 : Kesäkuu 28, 2006, 09:28:27 »
jaa no tuo kuolleen hauen kasvu johtuu siitä että pyöristin 4.5 kg viideksi kiloksi :-D :-D