Kun tilaat omalla toivevärillä vaapun niin laita sähköpostiin liitteeksi kuva haluamastasi väristä! Kuva ei ole pakollinen, mutta selventää huomattavasti vaapun maalaamista ja ei näin tule niin paljon väärinkäsityksiä.
Tähän mennessä on kaikki kyllä sujuneet hyvin, mutta muistutuksena vaan.
uutena juttuna raksi huppujen maalaus!
Jos sinulla on vanhoja huppuja tai halut jotain spesiaali väritystä niin lähetät huput minulle ja minä maalaan ne haluamaasi väriin.
- Vain anchovy spesial raksi huput.
- pohjaväri oltava valkoinen tai kirkas. Myös yksivärinen glow/kirkas pohja käy. Mitään teippejä ei saa olla!
- Hinta riippuu satsin koosta, mutta n. 1€/kpl.
Perza-vaapuilla saadut isoimmat kalat
Ahven 900g(P13)
Kuha 6,0kg (P13)
Hauki 11,3kg(P15)
Järvitaimen 3,8kg(P13)
Järvilohi 4,6kg(P13)
Kirjolohi 1,8kg(P13)
Merilohi 2kg(P11)
Harmaanieriä 1,5kg(P13)
Rautu 2,5kg(P13)
Perzan-pilkeillä saadut ennätys kalat(pilkit, morrit, liitsit, tasurit, värikoukut)
Ahven 500g
Kuha -
Hauki 2,1kg
Lahna 1,2kg
Särki 300g
Kirjolohi 2,21kg
Rautu/nieriä 2kg
Järvitaimen 1,8kg(morri)
Eli kun saat Perza-vaapuilla tai pilkeillä noiden mainittujen rajojen ylittävän kalan. Ota siitä kuva niin että viehe on mukana kuvassa ja laita se minulle sähköpostilla tai vaikka tänne yksityis viestillä. Palkkioksi uudesta ennätyksestä annan vieheen jolla kala on saatu. Eli jos saat uuden kirjolohi ennätyksen vaikkapa liitsillä niin saat palkkioksi liitsin. Tai jos saat morrilla uuden ahven ennätyksen niin palkkio on morri lajitelma.
Saalis kuvia voi silti edelleen lähetellä normaalisti vaikka ei ennätykset ylittyisikään. Hyvistä kuvista annan vaappuja ja muitakin välineitä palkkioksi! Kaikkien kuvien lähettäneiden kesken arvotaan taas 5kpl lajitelma perza-vaappuja toive väreillä.