Chat

Kalassa.net - Keskustelut
Kalassa.net - Keskustelut Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

* Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
+ Kalassa.net - Kalastus keskustelut
|-+ Kalastuslajit
| |-+ Kaikkea kalastuksesta
| | |-+ Pidätkö kalastuspäiväkirjaa?
« edellinen seuraava »

Sivuja: 1 2 [3] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Pidätkö kalastuspäiväkirjaa?  (Luettu 4270 kertaa)
Suurkalastaja1

Kaikki muu paitsi kalastus on turhaa.

Profiili Sähköposti
« Vastaus #60 : Toukokuu 20, 2010, 14:41:58 »

Tänä keväänä aloin pitää kalastuspäiväkirjaa. Merkkaan ylös päivämäärän ja kellonajan, paikan, kelin, saaliin, kalastustavan, ottivieheen ja muita tärkeitä seikkoja reissusta. Viime vuonna merkkasin kaikkien saamieni haukien tiedot ylös (päivämäärä, paikka, kalan paino, ottiviehe ja -väri). Edelleen jatkan tuota listausta kalastuspäiväkirjan rinnalla, siitä on kätevä tarkistaa montako haukea on kauden aikana jo noussut wink
tallennettu

"Oikea mies on vain se, joka saa kalaa silloinkin, kun toiset eivät."
szczupak

Profiili
« Vastaus #61 : Toukokuu 20, 2010, 14:56:30 »

Itse olen hoksannut käteväksi tavaksi ottaa joka reissulla ainakin yhdestä kalasta kännykällä kuva. Siitä selviää ainakin kalan koko, ottiuistin, päivämäärä ja jotain säästäkin.
Eikä tarvi kirjottaa mitään wink
tallennettu

Mistä näitä sinttejä oikeen tulee?
Zintti

Profiili
« Vastaus #62 : Toukokuu 20, 2010, 15:15:44 »

En nyt ihan semmosta kunnon kalastuspäiväkirjaa pidä, mutta latasin sen kalastuskirjanpito 2.0:n ja sine oon kirjuutellu kalasaaliita ylös.
tallennettu
hauki mies

Profiili
« Vastaus #63 : Toukokuu 26, 2010, 13:53:17 »

Itse päätin aloittaa kalapäiväkirjan pitämisen vähän aika sitten nyt siellä lukee yksi järvitaimen.
tallennettu
tumppi245

Profiili
« Vastaus #64 : Heinäkuu 29, 2010, 19:59:54 »

Kannattaa mielestäni pitää onhan sitä varmaan vanhana kiva katsoa...
tallennettu
jcuster

Profiili
« Vastaus #65 : Heinäkuu 29, 2010, 22:51:05 »

Onhan tuota tullut pidettyä jo 20 vuotta enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Aikaisimmat vuodet vaan ovat kadonneet, tai oikeastaan pari vuotta välistä.

Piruuttani olen kokeillut joskus katsoa vihkosta millä on aiemmin tullut ja huomattu on että samat toimivat jos kelit ovat samat ja päiväys osuu lähelle.
Tietty kuvio kyllä toistuu, mutta se on korkeemmas kädes osuuko saman viikon sisään samanlaista keliä jotta voi vuosien välillä verrata.
tallennettu

tulis edes paljon ja isoja... tai edes yks pieni.
Sivuja: 1 2 [3] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!