Ai? Te ootte vasta nyt tuossa tilassa, missä menee hermot.. Mä olen jo pykälää pidemmällä, eli "ihan sama" -tilassa, olen ollut jo suht pitkään. Minulta on kehitysinto tän portaalin osalta ohi, seuraan vain tilannetta sivusta ja teen sen mitä olen luvannut tehdä (ts. moderoida). Jos jotain alkaa tapahtua, niin sitten voin taas aktivoituakin. Turha messuaminen johtaa vain turhiin hermojen menettämisiin. Mulla menee hermot jo tuon pp2 sälän saamisessa toimintakuntoon täällä netissä (joojoo, kyllä sä Jussi oot varmaan kuullut melko monta kirosanaa ja avautumista minulta, joten mitä mä täällä kaunistelemaan).. Mä teen nykyään pp2:sta ja annan tämän olla sekundäärinen. Muut kalafoorumit ovat vieläkin pienemmän kiinnostuksen alaisia.
Toisaalta, tällä hetkellä ei vaan ole sellaista kalastusaiheista sivustoa, missä viihtyisin ja jaksaisin tehdä hommia. Täällä on ollut sopivan rentoa ja pidän siitä. Minä en halua lähteä mukaan mihinkään besser-wisser -kilpailuun ja paikkoihin missä tapellaan moderaattoreiden "linjanvetoja" yms. turhia säätämisiä. Mun mielestä tämän "portaalin" (eli nyk. foorumin) parasta antia on juurikin ylläpidon sopivan rento linjattomuus. Ei ole mitään joutavaa nokittelua ja pätemistä. Ei edes pyritä olemaan mikään "kalastus.com 2", vaan ollaan ihan oma itsemme. Ei kalastuksesta keskustelun tarvitse olla mitään "kirjoita artikkeli tai ole hiljaa" tasoista. Ja onhan meillä tämä "kolumnit" osio, jonka pitäisi periaatteessa olla vähän enemmän sisältöpainotteinen osio.
Ja kyllästyneille moderaattoreille.. mikään ei yhdistä niin paljoa/hyvin kuin yhteinen vihollinen. NIinhän työntekijätkin motkottavat pomoistaan, niin pidetään Jussin passiivisuus meitä yhdistävänä ja jopa vahvistavana tekijänä. Tsemiä.