Paras TAIMENvapa?

Started by kalastan_kaikkea, November 19, 2007, 08:30:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kalastan_kaikkea

mikä olisi sellanen hyvä taimenvapa,siis ihan yhdenkäden
ihan mielenkiinnon vuoksi kysyn

Pete

#5 Thomas&Thomas HZ tai 4# St.Croix Ultra Legend ovat omasta mielestäni parhaita joilla olen kalastanut. Ohittaa tuon kaappiin jääneen #5 Sagen XP ja #6 Loop BlueLinen helposti.
Mielipidehän on kuin persreikä, jokaisella on omansa ja omasta on vähän niinkuin pidettävä...

NikoK.

Mitenkäs pitkä tuo peten xp on??
Kymppijalkanen viitos luokkalainen on kuulemma monen mieleen ollut mutta ysi taas vähän turhan kankimainen.

Pete

Quote from: NikoK. on November 27, 2007, 20:30:52
Mitenkäs pitkä tuo peten xp on??
Kymppijalkanen viitos luokkalainen on kuulemma monen mieleen ollut mutta ysi taas vähän turhan kankimainen.
Tuo minun XP on 9´6 jalkanen. Se 9´ mitä olen kokeillut on tosiaan aika "kova", ainakin minun käteen. Paljon se 6" siihen mittaan kuitenkin näköjään tekee.

Vikke

Itse ostin nyt Toukokuussa Visionin Attackin setin luokassa #6, ja siinä siis on Vision Attack vapa.
Järvi-, ja meritaimenelle saa olla suurempi luokka, mutta purotaimenelle kun olen erityisesti käyttänyt, niin ei mitään moittimista.

Muutenkin näihin "pikkukoskiin" (päälajit purotaimen ja harjus) hyvä perusvapa, omasta mielestä. Muiden mielipiteitä onkin paha mennä sitten sanomaan.  :roll:

Edit: Tai no, käyhän #6 luokan vavat myös järvi-, ja meritaimenelle, kunhan ei aivan löysä keppi ole.. Ja tietenkin riippuu myös kalan koosta (ja voimasta).
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

Progamer

Rialinnan Eagle Claw, aivan uskomattoman hyvä hapa tuon hintaseks. Pienemmillä joilla ite neppailen tuolla ja väsytyskin on hauskempaa kuin näillä nykyajan heittotykeillä, rullausheitot onnistuu hyvin ja on kätevän kokoinen tuolla pusikkoisilla rannoilla!! Kannattaa ehdottomasti hankkia http://www.rialinna.fi/index.jsp?pid=77&productid=2941

Niin ja on nuita oikeitakin vapoja ollut ja mennyt, tällä hetkellä pääkäytössä #7 9,6' Multi, ei ollenkaan paha vaihtoehto sekään.